The Lost World - Who writes the story?

IndeksForsideCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Procellas liv (En historie om en admins fravær)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Tirs 04 jun 2013, 08:14

Okay jeg har lige nogle ting jeg skal varsle om!
Jeg påstår nemlig jeg har et liv. Det er en påstand, intet er bevist! *shifty eyes*

D. 4 Skal jeg til tandlæge (Jeg er syg tandlægeskræk, så hvis nogen ka undvære lidt medlidenhed til mit epic pity-party så er jeg en glad modtager...EEEEEEK!). Men jeg burde gerne kunne komme online i aftentimerne, med mindre jeg er mishandlet til ugenkendelighed! Det satser vi på IKKE er tilfældet...mmmmmkay?

D. 5 Har en aftale om eftermiddagen og tidlig aften, men jeg prøver lige at vende snuden herind forbi formiddag og så en tur igen aften, men jeg skal altså tidligt i seng denne dag

D. 6 AAAAAAAAAAAAAAARG!!!! FUCKING BON JOVIIIIIII! AAAAAAAAAAW YIIIIIIIR!
Ahæm...hvis nogen skulle have misset det så skal jeg ind i Parken og se Bon Jovi? :p
Jeg vil godt prøve at vende næsen ind forbi i dagstimerne, men jeg skal til til FUCKING BON JOVI (skrig og skrål og hoppe og kaste håndtegn) - så jeg forbeholder mig epic rettigheder til at være stangstiv og på rulleskøjter og være komplet udenfor pædagogisk og adminestratoriske rækkevider! So long suckers! Undtagen Iz :P