The Lost World - Who writes the story?

IndeksForsideCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Procellas liv (En historie om en admins fravær)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Tirs 04 jun 2013, 08:14

Okay jeg har lige nogle ting jeg skal varsle om!
Jeg påstår nemlig jeg har et liv. Det er en påstand, intet er bevist! *shifty eyes*

D. 4 Skal jeg til tandlæge (Jeg er syg tandlægeskræk, så hvis nogen ka undvære lidt medlidenhed til mit epic pity-party så er jeg en glad modtager...EEEEEEK!). Men jeg burde gerne kunne komme online i aftentimerne, med mindre jeg er mishandlet til ugenkendelighed! Det satser vi på IKKE er tilfældet...mmmmmkay?

D. 5 Har en aftale om eftermiddagen og tidlig aften, men jeg prøver lige at vende snuden herind forbi formiddag og så en tur igen aften, men jeg skal altså tidligt i seng denne dag

D. 6 AAAAAAAAAAAAAAARG!!!! FUCKING BON JOVIIIIIII! AAAAAAAAAAW YIIIIIIIR!
Ahæm...hvis nogen skulle have misset det så skal jeg ind i Parken og se Bon Jovi? :p
Jeg vil godt prøve at vende næsen ind forbi i dagstimerne, men jeg skal til til FUCKING BON JOVI (skrig og skrål og hoppe og kaste håndtegn) - så jeg forbeholder mig epic rettigheder til at være stangstiv og på rulleskøjter og være komplet udenfor pædagogisk og adminestratoriske rækkevider! So long suckers! Undtagen Iz :P

D. 7 Alt afhængig af omstændighederne fra gårsdagens begivenheder kaaaa det være jeg har tømmermænd eller generelt føler mig kørt ned af en lastbil XD Jeg håber på at fjerkosten der kalder sig min skytsengel sørger for at jeg rent faktisk ikke ER blevet kørt ned af en lastbil. Ellers er I meget velkomne til at rette klagerne til den turkise dame! :p

Aj, men jeg skal sgu nok vende snuden ind forbi jer d. 7 jeg ved bare ikke helt hvornår på dagen det bliver. Som mindstemåler skal jeg jo prale min røv i laser over koncerten (Ja jeg ER komplet uudholdelig I know!)

Så jeg har lige et par tætpakkede dage, hvor jeg nok skal prøve at være hjælp så meget som jeg kan, meeeeen der skal lige tages forbehold for et par detaljer ;)

De kærligste hilsner
Jeres alle sammens epic admin
- Procella
(You know you love me!)

Sidst rettet af Procella Fre 07 jun 2013, 00:36, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Procella
Admin
Admin

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Tors 06 jun 2013, 22:44

BON JOVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

*hopper vildt*

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Fre 07 jun 2013, 00:35

*Bump*

Jeg er her ikke! XD

Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 184
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Fre 07 jun 2013, 02:45

Jeg fraskriver mig hermed alt ansvar der omfatter en levende eller i fysisk god stand Procella. Skulle der forekomme fysiske eller psykise men undervejs henvendes der til Pros ægtefælle, der må stå til ansvar for skader på Pro og/eller hendes omgivelser (jeg afskriver mig desuden også ansvaret for hendes afkom, det er slet ikke mit ansvarsområde).

Underskrevet Iz.
Vis brugerens profil
Procella
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Fre 07 jun 2013, 14:54

....og i retrospekt...så var det nok det klogeste og stadig det dummeste du nogensinde har gjort XD

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Søn 09 jun 2013, 01:05

*Fnis*

Stupid angel!!!

Jeg fik englen hjem og jeg kom selv sådan nogen lunde hjem XD
Jeg er mindre gået i stykker end englen er!

...men det er måske fordi hun forhindrede mig i at få bank...er jeg ret overbevist om XD

Lidt skytsengel er der altså i hende XD
Hun blev helt hidsig på mig :p

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Man 10 jun 2013, 08:32

Hey guys...

Der var sgu lige lidt drama over panelet igår med noget familie der havnede på skadestuen og what not. Jeg har haft en ret lang og hektisk dag idag. Jeg *har* godt set en lang stribe af pbs, og jeg kigger på dem imorgen (d. 10) - hvor jeg også tager en laaaaaaaaang omgang svar for jeg har et par hængepartier fra før koncerten :)

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Søn 23 jun 2013, 03:07

Jeg skal lige grøfle noget pattegris og befamle folk XD
I'll be back tomorrow...or something!
God Sankt Hans imorgen ;)

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Man 24 jun 2013, 04:44

Eller også var det mig der skulle befamles...

Men jeg fik pattegris! Til gengæld er jeg for kvæstet til at gå ud og glo på bål. Sådan er det når man ender med at vakle ind af døren kl. fucking 8 om morgenen. Men nøøøøøøøj det var hyggeligt.

Imorgen har jeg lige noget snaller med det offentlige, så jeg prøver at vende tilbage omkring aften-tid, bare lige for at checke op på fora :)

Sorry guys, men min krop samarbejder ikke helt. Mere dope til folket. Hvis dét virker kan det være jeg vender tilbage senere, men ingen løfter, for så kan jeg ikke bryde dem ;)

Later peeps!

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Fre 28 jun 2013, 07:35

Torsdag d. 27 Jun:
Ja jeg valgte så at det ville være brilliant timing at ligge mig syg med en eller anden infam hals-ting. Den slog komplet benene væk under mig igår, og hærger stadig mit stakkels skrog idag. Så jeg springer lige let og elefant mine admin-opgaver over og har ondt af mig selv. Jeg ser lige om der ikke skullle være noget mere energi imorgen engang.

Beklager til folket!

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Fre 05 jul 2013, 00:29

Eftersom jeg har haft en uforudset nat med dans med den danske ordensmagt, så er jeg mentalt INTET værd idag.

Jeg tager lige en dag på sidelinjen guys :)
No sleep + politi = Not so working admin

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Ons 28 aug 2013, 05:01

Hey guys. Jeg har sgu nogle ting med min hofte pt. (Som at den popper ud af led) der gør at jeg æder endnu mere smertestillende end jeg plejer og skal være horisontal endnu mere end jeg plejer.

Det der morfin gør altså et eller andet ved min evne til at samle mig om indlæg, så jeg varsler lige om at jeg ikke forsvinder (for det gør jeg ikke, jeg kommer til at være online dagligt og på chatten) - men det kan altså godt være der går lidt langt mellem mine svar.

Hvilket faktisk pisser mig voldsomt meget af da min hjerne samtidig kører på højtryk med alle de sjove ting jeg har gang i pt. og faktisk gerne vil svare på. Så kom gerne forbi på chatten og få en sludder for en sladder med mig, eller skriv i plotteren og lav noget ballade med mig. Jeg vil bare lige advare om at nu er min hjerne også en smule defekt ;)

(Som om den ikke var det i forvejen...nu har jeg bare en dårlig undskyldning *hoster diskret*)

Nybegynder
Nybegynder

Antal indlæg : 101
Beskæftigelse : Advokat

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Lør 31 aug 2013, 06:19

Skriver lige for Procella her. Hun har netværksproblemer og er derfor ikke så let tilgængelig lige pt. Hvor længe det står til ved jeg ikke xD
Vis brugerens profil
Procella
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Man 02 sep 2013, 07:35

I have sæ intarnæææt jæææs!

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Lør 21 sep 2013, 04:12

*Spreder pest*

Ahæm...Eller også var det en dramatisk fortolkning? I don't know!
I hvert fald er der kropsvæsker, hovedpine og nederenhed. Jeg har planer om at spænde hjelmen i weekenden og få taget en svarrunde fordi jeg ligger og er grim alligevel. Men det skal tages med forbehold. Hvis mit helbred begår rituelt selvmord er jeg nok ikke så skrivbar alligevel.

Men jeg har ambitioner! For faen jeg har ambitioner!

Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   Lør 13 sep 2014, 10:52

Åha...

Ja jeg må jo nok krybe til korset.

Jeg er SÅ stresset pt.

Har en kat der er blevet opereret og der sker en pokkers masse. Jeg skal nok vende tilbage når jeg ikke løber spidsrod mellem lokaler og uddeler medicin osv :)

IndlægEmne: Re: Procellas liv (En historie om en admins fravær)   

Procellas liv (En historie om en admins fravær)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Liams historie.
» Sirenernes historie
» Vampirana Likaro historie
» Fravær, for weekenden og måske noget af næste uge. :p
» Søger admins til middelalder-fantasy-forum