The Lost World - Who writes the story?

IndeksForsideCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

What a day (Angelie)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Tors 03 jun 2010, 10:39

Angelie bed sig forsigtigt i underlæben, da snakken tog en uventet drejning. Hun var stille indtil han flyttede sig fra hendes mave. Langsomt satte hun sig op, og gned sin pande en smule, inden hun vendte blikket mod ham. "Jeg driver ikke heksejagt bare fordi i er væsner.. Alle har brug for at overleve.. Jeg dræber dem, der gør det af ren nydelse.. dem der slår ihjel for sjov" svarede hun lavmælt, inden hun vendte blikket mod jorden. "Jeg tror ikke du er sådan en person" afsluttede hun så, inden hun lod en finger løbe over det svage ar på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Tors 03 jun 2010, 11:19

Theo så på hende og lagde hovedet på skrå "hvad så hvis jeg nyder at slå min frokost eller aftensmad ihjel?" sagde han. for han nød jo egentlig jagten på menneskene, han nød at skræmme livet af dem. "Sådan et væsen.." rettede han hende lavt, og så kort rundt på omgivelserne, stadig lige så tomt som da de ankom.
Han så lidt på arret "hvad er det?" spurgte han, og rakte ud, og strejfede det let.
Han overvejede lidt hvad hun ville sige til det han havde sagt, om hun ville storme op og få fat i sin kniv, eller om hun bare ville trække på skuldrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Tors 03 jun 2010, 11:23

Angelie sukkere lettere opgivende, da han fortalte om hvordan han legede med maden. "Det jeg mener" startede hun så langsomt, inden hun igen vendte blikket mod ham. "er at jeg jagter dem der dræber mere end de har brug for.. Dem der dræber og lader liget rådne op" tilføjede hun, inden hun igen satte tænderne i sin underlæbe. hun tog sig ikke af at han rettede på hende, men vendte opmærksomheden mod hans næste spørgsmål. "Det er et ar.. Jeg fik det i en kamp af min egen kniv" forklarede hun så, inden hun svagt mærkede at han strejfede det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Tors 03 jun 2010, 11:46

Theo støttede sin hage mod sine knæ og så på hende, og nikkede stille "hmmm okay" sagde han stille, og var egentlig lidt lettet over at det var sådan nogen væsner hun jagtede. Mange dusørjægere gik efter hvad de kunne få, og slog ihjel ligemeget om det var engle eller vampyrer.
Han så på aret, og lyttede "men.. hvordan det?" spurgte han lidt undrende "var der en der fik fat i kniven og så snittede dig, eller lavede du en fail?" spurgte han, og gabte stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Tors 03 jun 2010, 11:50

Hun smilede lidt over hans interesse for arret inden hun prikkede ham blidt i panden. "Hvis du virkelig gerne vil vide det.." svarede hun så inden hun satte sig bedre til rette på jorden. "Så kastede jeg kniven efter en vampyr.. Han greb den, og brugte det der forbandede hurtigløb, endte bag mig, og han snittede min kind" forklarede hun hurtigt, inden hun trak let på skuldrene. "Man kan vel godt kalde det en fail"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Tors 03 jun 2010, 12:27

Han så lidt op mod sin pande, og gjorde sig derefter skiløjet og grinede lidt "jeg vil gerne vide det.." sagde han og lyttede, mens han lagde sine arme om sine ben. Han lyttede, og så kort tænksom ud "fik du så slået vampyren ihjel?" spurgte han interessereet, det var næsten som historier, men det var selfølgelig lidt skræmmende at høre om andre væsner der blev slået ihjel, han havde vampyr venner.. og Angelie fortalte ikke ligefrem sådan rigtig livagtigt. "FAAAAIL!" sagde han drillende, godt nok var han et væsen, men han var altså også af modsatte køn, han grinede og smilede drillende af hende, og så lidt på arret. "Det er ret sejt så er du sådan helt.. garvet eller sådan noget" sagde han og smilede venligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Tors 03 jun 2010, 12:30

Hun sukkede kort inden hun igen prikkede ham muntert i panden, efter at have set hans ansigt før. "Nej det gjorde jeg ikke.. Han.. Forsvandt" svarede hun så, for at afrunde fortællingen, da hun ikke var interesseret i at fortælle den aaalt for lange version af den. Da han igen sagde Fail stirrede hun meget forfærdet på ham. "Jeg skal gi dig Fail skal jeg!" svarede hun muntert, og sprang forover, så hendes hoved, og hænder røg lige ind i brystet på ham.
"Jeg ville hellere være ikke garvet, og have en ren hud"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 00:11

Han sukkede tungt, og himlede med øjnene "prøver du at give mig hjernerystelse?" sagde han drillende, og lyttede til historien "Lod du ham gå?" udbrød han næsten skuffet, tænk at der ikke var mere historie?
Han sukkede igen, og så hendes forfærdede ansigtudtryk, og hans ansigt revnede i et glad grin "aargh Fail fail faaaail!" råbte han da hun sprang lige i hovedet på ham. Han grinede, og forsøgte at få hende af "Det har du da også, jeg kan ikke forestille mig at du nogensinde har haft noget der bare ligner en bums!" sagde han drillende, og prikkede hende i maven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 00:46

Angie smilede muntert, inden hun satte sig ovenpå ham, midt på hans mave. "Nej jeg lod ham ikke gå!" svarede hun så og rakte tunge af ham, inden hun nikkede ivrigt, og prikkede ham i panden endnu engang for at få hjernerystelsen til at vokse.
"Selvfølgelig har jeg haft en bums.. Jeg er et menneske.. helt ærligt Theoooo" brummede hun og sendte ham et opgivende blik, ligesom man sendte uvidende børn. "Jeg vil hellere høre om diiig.. Har du ikke nogle spændende historier"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 01:13

Han grinede lidt "nå... noget må du da have gjort.." sagde han og lød lettere opgivende, for hun ville åbenbart ikke fortælle mere. Han gjorde sig skiløjet igen "av av auv! Så hold dog op!!" sagde han og greb om hendes håndled for at gå ende til at holde op, og grinede lidt.
"jaja men sådan ser det altså ikke ud" sagde han og smilede af det blik hun sendte ham. "Jamen du har mere interessante historier.." klynkede han, og så bedene på hende. Hans historier ville nok ikke interessere hende sønderligt, de endte oftest med blod, eller også havde de bare ingen slutninger, for han fik ofte blackouts hvis han blev vred, hvilket var 70% af tiden, hvis han var i dårligt selvskab.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 01:15

Angie kiggede meget uskyldigt på ham inden hun smilede. "Jeg loooover ikke at prikke dig igeeeen" smilede hun barnligt, mens hun ventede på at han igen ville slippe hende håndled. "Slutningen.. Den er hemmelig" mumlede hun så, som forklaring, da hun selv vidste hvad der ville ske, hvis hun talte over sig en dag.
"Jamen.. Mine er da så.. Kedelige.. det samme og det samme.. Dræbe dit, dræbe dat" vedblev hun, inden hun blinkede lokkende med sine brune øjne, for at få ham til at fortælle en historie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 01:41

Theo så hende lidt an, og så ud til at overveje det "okay så, men hvis du gør det igen så bider jeg dig i fingeren!" sagde han advarende, og blottede kort sine tænder for at understrege sin pointe. "Neeej.." sagde han, og skød underlæben frem "hvor er du ond.." mumlede han og smilede skævt.
"Jamen mine er slås med dit og slås med dat..." sagde han drillende og så på hende "det er da mere interessant at høre om hvor du mødte væsnerne.. er der flere væsner der er sluppet fra dig?" spurgte han, og lagde godt mærke til hendes bambi øjne, men forsøgte ikke at falde for det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 01:46

Angie sukkede lidt, inden hun betragtede sin finger, og overvejede om den var værd at miste for endnu et prik. Et stort smil kom frem, da hun endnu engang prikkede ham i panden, men denne gang blev fingeren siddende på hans pande. "Bid du bare i den" svarede hun muntert, inden et skuldertræk indtraf. "Det er langt mere spændende med slåssen" sukkede hun, inden hun bed sig kort i underlæben. "Nej der er ikke andre der er sluppet fra mig" svarede hun så, og blinkede endnu engang med sine bambiøjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 01:56

Han så på hende og bevægede så hurtigt hovedet frem og bed hende i hånden, dog uden tænder, han nappede hende bare, og smilede stort. Han himlede da hun begyndte sin snak om at det var langt mere interessant at høre om ham slås. Han slap sit bid, hvis man kunne kalde det det og så op på hende "jeg kan aldrig huske hvordan mine slåskampe ender... jeg får altid set rødt og så bliver det åbenbart slettet fra min hukommelse" sagde han og smilede skævt.
Han lagde hovedet lidt på skrå "er du sikker?" spurgte han og prikkede hende i maven.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 02:00

Angie peb overrasket, da han sådan bare hapsede hendes finger, men lod ham gumle lidt på den, da det ikke gjorde ondt. "Virkelig" mumlede hun nysgerrigt, da han snakkede om at han normalt fik blackouts. "Det må være vildt ubehageligt". Hun nikkede lidt, inden hun trak sin finger til sig, og lod ham prikke hende i maven. "Ja jeg er helt sikker" svarede hun skuffet, inden hun skød underlæben frem.
"Kæreste Theo.. Betvivler du min ærlighed?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 02:44

Han smilede muntert da hun peb, og lå stille og så op på hende, og trak på skuldrende "nah, det er ikke så slemt, men jeg ville da ønske at jeg var mere til stede så jeg undgik at få blod på trøjen.. det sviner, og det er mega svært at vaske af.." mumlede han.
Han smilede fornøjet "okay" sagde han kort, og så lidt på hendes underlæbe "du havde da en pistol ekstra fra før?" sagde han, og smilede drillende til hende. Han så sig lidt om, selvom der ikke var så meget at se andet end Angelie "er der nogen væsner du ikke har slået ihjel?" spurgte han og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 03:05

Hun lyttede interesseret og måtte nikke et par gange, da han snakkede om blodet på tøjet. "DU må vel hellere anskaffe dig en rengøringskone eller sådan noget" svarede hun drillende tilbage, inden hun overvejede om hun skulle prikke til ham igen, da det var sjovt han fandt det så irriterende.
"Ja jeg har en pistol med mig.. man ved jo aldrig hvornår man render ind i en farlig varulv" forklarede hun med et smil, inden hun begyndte at tænke lidt over hans spørgsmål. "Jeg har ikke dræbt en varulv eller en engel endnu"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 03:13

Han så på hende og hævede sit ene øjenbryn "det er altså dyrt og jeg har regninger.." sagde han og smilede lidt.
Han smilede skævt og prikkede hende i maven igen "jamen så kan jeg jo heller ikke stole på din ærlighed.." sagde han med ægrende stemme, og nød at drille hende.
Han så lidt op på himlen "engle er da heller ikke... sådan eftersøgte væsner dem kan i da ikke få noget for?" sagde han og lagde sine hænder under sin nakke, og så op på Angelie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 03:18

"Jamen.. Så få en slave eller sådan noget" svarede hun istedet muntert, inden det gik op for hende hvad det var hun havde sagt. Det var jo sådan en hun selv var blevet til.
Hun trak kort på skuldrene. "Og hvorfor kan du ikke stole på mig?" spurgte hun skarpt, da hun da stolede betydeligt mere på ham, end han gjorde på hende.
Angie smilede igen hemmelighedsfuldt, inden hun lænede sin mund ned til hans øre. "Engle giver faktisk en ret god dusør.. Fordi de er så sjældne her i byen" hviskede hun lavt, som om det var verdens største hemmelighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 03:25

Han rynkede på næsen "ja jeg får bare Al til det.." sagde han og grinede af det billede han havde i hovedet. Han rystede lidt på hovedet "aj jeg syntes folk bør have deres egen frihed.." sagde han roligt.
Han grinede og så drillende på hende "det er da fordi du ikke ved om du har en ekstra pistol og sådan.." sagde han, og håbede at hun forstod at han bare drillede hende, han havde efterhånden fundet ud af at han kunne stole på hende.
Han så lidt på hendes hår der var lige ved siden af hans hoved, og smilede stille "så...werclare engle er mere værd en f.eks... Sheria engle?" sagde han og syntedes at det lød latterligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 03:29

Angie kiggede en anelse dumt på ham. "Hvis du får Al til det, så tilbeder jeg dig" svarede hun lettere drillende inden hun satte sig ved siden af ham, istedet for ovenpå, da han slet ikke var såååå underholdende at sidde på.
"Ekstra.." mumlede hun undrende, inden hun ivrigt begyndte at kradse sin ene kind. "Hva.. Hey!!.. Din drillepind" grinede hun, og daskede ham blidt i brystet med håndryggen.
Til hans spørgsmål rystede hun ivrigt på hovedet, inden hun opdagede at hun havde formuleret sit spørgsmål forkert. "Engle er mere værd end dæmoner, varulve og vampyrer" forklarede hun smilende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 03:41

Theo så overrasket på Angelie "kender du Al?" spurgte han, og så overrasket på hende. "Men det med at tilbede mig lyder lokkende... jeg skal se hvad jeg kan gøre" sagde han og grinede lidt.
Han grinede lidt da hun fattede at han havde drillet hende hele tiden "jeg ved du elsker det" sagde han og prikkede hende i maven igen.
Han så undrende på hende "det forstår jeg ikke... de er jo harmløse.. de hverken slår ihjel eller fourener.." sagde han, og undrede sig fortsat over det, det gav jo ingen mening.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 03:43

Angie bed sig kort i underlæben, inden hun smilede. "Ja jeg kender Al.." mumlede hun så, inden hun vendte blikket mod Theo. "Han reddede min røv inde på Petronia.. Men sig det endelig ik til ham, for det klarer hans store ego sgu ik" forklarede hun langsomt, inden hun nikkede lidt.
Angie trak bare på skuldrene, som svar på hans næste kommentar. "De er væsner, og har derfor en dusør over hovedet, ligesom alle andre"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 04:11

Theo smilede skævt "det lyder som ham.." sagde han med et lille grin. Han kløede sig i nakken mens han lyttede "jeg syntes stadig ikke det giver mening... jeg troede dusørjægere undgik engle.." sagde han, men rystede så på hovedet "det er også ligemeget.. jeg er ikke nogen engel så jeg har ikke noget at frygte." sagde han og smilede skævt, og satte sig lidt op, så Angelie gled ned på hans skød.
"Jeg syntes vi holdt op med at slås ret hurtigt... eller bryde hvis det skal siges ordentligt" sagde han og strakte sig lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   Fre 04 jun 2010, 04:15

Angelie besluttede at lade emnet omkring Al ligge, mens hun smilede lidt. Istedet lyttede hun nysgerrigt til hvad han havde at fortælle omkring Engle. "Well.. Jeg laver ikke reglerne.. Nogle foretræker engle, andre gør ikke.. Og nej.. Du har absolut intet at frygte" smilede hun, inden hun peb let, da han satte sig op, og hun gled ned i skødet på ham.
Hun lagde forsigtigt armene omkring hans hals, mens hun nikkede enigt. "Ja.. Det der brydnings'ting gik ret hurtigt over" indrømmede hun, uden at vide hvorfor de for det første var startet, men hvorfor var de også sluttet?
Sponsored content

IndlægEmne: Re: What a day (Angelie)   

What a day (Angelie)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next